Sportag

Uitnodiging tot indienen offerte - SportAG. Renovatie turnzaal VTI Aalst - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking


Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: SportAG
Postadres: Kapellekensbaan 8,BE-9320 Aalst
E-mail: sport@aalst.be
Internetadres(sen): www.aalst.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Forum e-notification
Postadres: nvt,BE-nvt nvt
E-mail: e.proc@publicprocurement.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - SportAG. Renovatie turnzaal VTI Aalst - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 19/SAG-39
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE231
II.2.4. Beschrijving
SportAG. Renovatie turnzaal VTI Aalst 
II.2.7. Looptijd
180 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Het attest blanco strafregister kan door de aanbestedende overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de elektronische middelen van de federale overheid (telemarc/digiflow). Daarom vragen wij om een attest blanco strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via strafregister@just.fgov.be.U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt.Indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum 5 maanden voor datum inschrijving.* Voor buitenlandse inschrijvers: Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de wetgeving van het land waar hij gevestigd is.* Voor Belgische inschrijvers: In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. niet van toepassing
Eventuele minimumeisen:
1. niet van toepassing

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van minstens 3 gelijkaardige werken (waarvan minstens 1 een openbaar gebouw met kleedkamers/sanitair) met een minimumbedrag van 200.000 EUR, die zijn uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar, gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering voor de belangrijkste werken en met vermelding van: een korte omschrijving van de uitgevoerde opdracht, het bedrag, het tijdstip, de plaats van uitvoering en de uitvoeringstermijn van de werken.2. De inschrijver geeft de beroepskwalificaties (opleiding, aantal jaren relevante ervaring, de lijst van referenties) op van de personen die direct betrokken zullen zijn bij de leiding, uitwerking en opvolging van deze opdracht

Eventuele minimumeisen:
1. Minstens drie referenties
2. - Projectleider/werfleider: minstens vijf jaar effectieve ervaring als projectleider.
- Voor de hierboven beschreven medewerkers dient bewijs van hun kwalificaties, ervaring en referenties toegevoegd te worden aan het dossier
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-06-17 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-10-15


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: We verwijzen naar de handleiding e-Notification voor ondernemers. Deze handleiding kunt u terugvinden op http://www.publicprocurement.be, onder de rubriek algemeen, e-procurement, FAQ.Wij raden u dan ook ten stelligste aan om u te registreren, op die manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht bij eventuele addenda, rectificatieberichten, aanvullende info, enz.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-15